Zwycięski logotyp będzie przeznaczony do celów popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych oraz identyfikacyjnych, a w szczególności umieszczony będzie na wszelkich materiałach marketingowych (plakatach, ulotkach, gadżetach promocyjno-reklamowych ...).
Logotyp Kolei powinien jednoznacznie kojarzyć się z miejscem jakim jest Kolej Linowa „Czantoria” - odzwierciedlać jego charakter oraz atrakcyjność.
Konkurs ma charakter jednoetapowy, ogólnopolski. Skierowany jest do osób pełnoletnich, twórców, przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków, osób zajmujących się projektowaniem reklamowym, studentów i absolwentów wyższych uczelni artystycznych oraz pracodawców, którym przysługuje pełne autorskie prawo majątkowe do składanej pracy.
Za najlepszy projekt, który wybierze Komisja Konkursowa, przyznana zostanie nagroda w wysokości 3.000 zł brutto.
Termin zgłaszania prac upływa 24 Listopada 2010 r.
Więcej na stronie http://www.czantoria.net/
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?