Wybierz region

Wybierz miasto

    Zgłoś komentarz do moderacji

    Mam nadzieję, że klient nie tylko pochwalił się tym w internecie ale zgłosił to do sieci. Ludzie ja wiem, że fajnie jest się chwalić (może ktoś chce być sławny) i żalić w internecie ale też powiadamiajcie sklepy w którym to kupiliście i śmiało możecie zwrócić towar nawet bez paragonu. Zdarza się, że towar jest wadliwy np. robaki w cukierkach, pistacjach, pleśnie, wybuchające puszki, kapsle, nakrętki, ciała obce w towarze. Zgłaszajcie to jak najszybciej do sieci w których kupiliście to bo są odpowiednie procedury na takie zdarzenia a nie wszystko zdołają dostrzec pracownicy sklepu. Uchronicie innych klientów przed takimi nieprzyjemnościami a sieć będzie mogła jak najszybciej podjąć odpowiednie działania na terenie całego kraju. Więc zamiast głupio chwalić się w internetach podejmujcie też konkretne działania.

    KOD

    Polecamy!