Wybierz region

Wybierz miasto

    Zgłoś komentarz do moderacji

    Chyba z zachodu. Zdarzają się wadliwe produkty a z mojego doświadczenia były to np. wybuchające puszki, strzelające kapsle od piwa, wadliwe nakrętki od napoi gazowanych, pleśnie na produktach o dobrej dacie do spożycia, robaki w cukierkach i owocach, wysokie zawartości szkodliwych związków w produktach, ciała obce w produktach, itd. Wszystko sprowadza się do jednego - szybkiej reakcji. Jeśli klient powiadomi, że coś jest nie tak z tym produktem to będzie można podjąć konkretne działania. Oczywiście w wielu przypadkach sieci same wykrywają nieprawidłowości i dlatego też należy czytać tablice z informacjami dla klientów bo tam może być wywieszona informacja np. prośba zwrotu produktów do sklepu o partii nr. xxxx i z datą ważności: xxxxxxxx (nawet bez paragonu).

    KOD

    Polecamy!