Wybierz region

Wybierz miasto

    Zgłoś komentarz do moderacji

    Trochę ujawnię jak to powinno wyglądać od strony kierownika sklepu. Jeśli pracownik sklepu albo klient zauważył wadliwy towar to kierownik przyjmuje reklamację (od klienta, nie musi być paragon, choć niektóre sieci moim zdaniem niesłusznie mogą tego żądać) idzie sprawdzić cały towar (tego typu co kupił klient) dostępny dla klientów czy pozostałe posiadają tą wadę. W przypadku np. pleśni nie musi wycofywać towaru z sali sprzedaży ale ma obowiązek sprawdzić czy pozostałe produkty nie są wadliwe. W przypadku np. ciała obcego kierownik powinien wycofać całą partię z sali sprzedaży. Następnie powiadamia się (najczęściej dzwoni) przełożonych czy odpowiedni dział i czeka się na dalsze instrukcje. Najczęściej reakcja jest bardzo szybka. Klient może dodatkowo napisać lub zadzwonić do biura obsługi klienta odpowiedź najczęściej powinna być w ciągu 48 h.

    KOD

    Polecamy!