MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

7 października poznamy sponsora ekstraklasy

Tomasz Mucha
rys. tadeusz krotos
rys. tadeusz krotos
Prawdopodobnie w przyszły czwartek, 7 października rozstrzygnie się wreszcie, kto będzie tytularnym sponsorem piłkarskiej ekstraklasy – zapowiada prezes Piłkarskiej Ligi Polskiej Zbigniew Koźmiński.

Prawdopodobnie w przyszły czwartek, 7 października rozstrzygnie się wreszcie, kto będzie tytularnym sponsorem piłkarskiej ekstraklasy – zapowiada prezes Piłkarskiej Ligi Polskiej Zbigniew Koźmiński. Przypomnijmy, że o miano to ubiegają się dwie sieci telefonii komórkowej – Idea oraz Era.

Trzy dni wcześniej, w poniedziałek 4 października, obie kandydujące firmy dokonają prezentacji przed specjalną komisją złożoną z dwóch przedstawicieli Polskiego Związku Piłki Nożnej (prezesów Michała Listkiewicza i Eugeniusza Kolatora), dwóch z PLP (Koźmiński i Bogdan Basałaj) oraz reprezentantów pośredniczącej w rozmowach firmy SportFive. O godzinie 16.00 swoją ofertę przedstawi Era, a godzinę później – Idea.

Tymczasem trwa wojna podjazdowa obu konkurujących firm. Według PZPN na razie oficjalną ofertę już kilka miesięcy temu złożyła tylko Idea. Tak naprawdę jednak niewiele konkretnego o niej wiadomo, poza proponowaną kwotą 30 milionów złotych za trzyletnią umowę (po 10 na rok). W sierpniu jednak swoją propozycję w mediach nagłośniła Era, która rozesłała też jej szczegóły do klubów I i II ligi. Ta sieć proponuje 40 mln złotych za trzy lata dla klubów ekstraklasy oraz dodatkowo 150 tys. dla klubów II ligi za półtoraroczny kontrakt. To podobno zepsuło plany działaczom piłkarskiej centrali, którzy już podobno dogadali się z Ideą, zwłaszcza że powiązana z nią kapitałowo Telekomunikacja Polska od ponad dwóch lat jest sponsorem reprezentacji.

– Idea wybrała drogę oficjalną, prawną. Era uznała, że nie jest równo traktowana, dlatego zdecydowała się spektakularnie nagłośnić sprawę – mówi Koźmiński. – Zapewniam jednak, że w poniedziałek zapoznamy się z obiema propozycjami i wybierzemy tę najkorzystniejszą.

Jeżeli rzeczywiście w zapowiadanym terminie dojdzie do podpisania umowy, to jest duża szansa, że zaraz po meczach eliminacji mistrzostw świata z Austrią i Walią (9 i 13 października) w telewizji TVN pojawi się magazyn ligowy ze skrótami wszystkich spotkań. To zresztą jeden z warunków potencjalnych sponsorów, którzy chcą, by ich znak firmowy dotarł do szerszej grupy odbiorców niż tylko posiadacze dekodera Canal+. Tak więc jest szansa, że w niedzielę 17 października – po raz pierwszy od czterech lat – miliony kibiców będą mogły w pantoflach przebyć podróż po boiskach w całej Polsce.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

STUDIO EURO PO HOLANDII

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wisla.naszemiasto.pl Nasze Miasto