Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

A miały być za darmo...

(jal)
Katowicka Delegatura Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie przeciwko Telekomunikacji Polskiej SA. Urząd twierdzi, że TP SA wprowadzała swoich klientów w błąd.

Katowicka Delegatura Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie przeciwko Telekomunikacji Polskiej SA. Urząd twierdzi, że TP SA wprowadzała swoich klientów w błąd.

Cała sprawa zaczęła się w listopadzie 2003 roku, kiedy klienci TP SA otrzymali ulotki reklamujące nowe plany taryfowe. można się było z nich dowiedzieć, że wybierając taryfę "Darmowe Weekendy" lub "Darmowe Wieczory i Weekendy" można do woli dzwonić na numery stacjonarne w całej Polsce.

Za darmo miało być w dni powszednie od 20 do 8 oraz bez ograniczeń w soboty i niedziele. Usługa miała być dostępna od 1 stycznia,. ale jak ustalił UOKiK w wielu przypadkach nie została aktywowana. W efekcie wielu klientów, którzy zamówili usługę nie miało pojęcia, że dokonują połączeń na postawie starych umów. Za wszystkie rozmowy TP SA policzyła sobie według zwykłych stawek. Ulotki nie ostrzegały również przed inną pułapką. za darmo miało być tylko wówczas, gdy wybierano numer TP SA. Korzystając z usług innych operatorów opłaty są naliczane.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na wisla.naszemiasto.pl Nasze Miasto