Zainstalowany w sklepie bankomat może zwiększyć przychody ze sprzedaży nawet o 20 proc. Teraz każdy taką maszynę może zainstalować u siebie. Przedsiębiorca współpracujący z bankiem zwiększyć może tym sposobem atrakcyjność swoich punktów sprzedaży i zarobić na prowizjach za wypłatę gotówki.
Sieć bankomatów instalowanych na życzenie w galeriach handlowych, hotelach, na stacjach benzynowych, itp. uruchamia BZWBK. To pierwsza tego rodzaju oferta na polskim rynku. Zasada działania usługi jest prosta - dostarczany jest przedsiębiorcy bankomat, a on na bieżąco zasila go we własną gotówką. W zamian przedsiębiorca partycypuje w prowizjach za wypłatę gotówki, doładowań GSM oraz transakcji niefinansowych.
Bardzo ważnym elementem tego rozwiązania jest obniżenie kosztu funkcjonowania bankomatu w porównaniu do modelu, w którym gotówka dostarczana jest przez firmę ochroniarską. Dzięki temu bankomat będzie rentowny w wielu lokalizacjach, gdzie jego instalacja w normalnym trybie byłaby deficytowa. - Cashnet24 to także doskonały sposób na zwiększenie nasycenia sieci bankomatów i usprawnienie dostępu do gotówki w mniejszych miejscowościach i na wsi, którą zamieszkuje blisko 40 proc. ludności Polski. Doskonałym miejscami do zainstalowania bankomatów Cashnet24 są także duże zakłady pracy, biura, wieżowce - mówi Grzegorz Adamski, rzecznik BZ WBK.
W ramach usługi bank zapewnia m.in. obsługę techniczną bankomatów, system transakcyjny, certyfikację w organizacjach płatniczych, rozliczanie. Po stronie przedsiębiorcy, poza zasilaniem w gotówkę, pozostają także zapewnienie lokalizacji, ubezpieczenie gotówki, promocja i zabezpieczenie bankomatu. Przedsiębiorca bierze bankomat w leasing lub nabywa go na własność.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?