MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Kampania "Szkoła bez przemocy" wygrała konkurs SABRE Awards 2007

[email protected]
Nagrodę odebrali: Magdalena Chudzikiewicz – Polskapresse, Ewa Krupa – Fundacja Grupy TP, Monika Kulik – Fundacja Grupy TP, Rafał Szymczak – Profile oraz Joanna Knap – Profile.
Nagrodę odebrali: Magdalena Chudzikiewicz – Polskapresse, Ewa Krupa – Fundacja Grupy TP, Monika Kulik – Fundacja Grupy TP, Rafał Szymczak – Profile oraz Joanna Knap – Profile.
Kampania społeczna "Szkoła bez przemocy" zdobyła nagrodę w kategorii "Eastern Europe" w prestiżowym europejskim konkursie branży public relations SABRE Awards 2007.

Kampania społeczna "Szkoła bez przemocy" zdobyła nagrodę w kategorii "Eastern Europe" w prestiżowym europejskim konkursie branży public relations SABRE Awards 2007. Jego organizatorem jest The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu jest organizowana po raz trzeci. Wśród nominowanych były 4 projekty: z Czech, Rosji, Rumunii oraz Polski.

Kampania "Szkoła bez przemocy" jest prowadzona przez 16 dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych od kwietnia 2006. Akcja została przygotowana w odpowiedzi na narastający poziom agresji w polskich szkołach. Głównym celem projektu jest uświadomienie problemu przemocy, pokazanie uczniom, nauczycielom i rodzicom, że na przemoc nie trzeba się godzić. Oprócz podniesienia świadomości zjawiska, akcja zapewnia szkołom narzędzia oraz wsparcie, dzięki którym same mogą rozpocząć walkę z problemem. Kampania skierowana jest do szerokiej opinii publicznej, szkół - uczniów, nauczycieli i rodziców oraz instytucji związanych ze szkolnictwem - przedstawicieli administracji i organizacji pozarządowych.

Do kampanii przyłączyło się ponad 3000 szkół (10 proc. wszystkich w Polsce). W 16 dziennikach regionalnych prowadzących kampanię ukazało się w sumie (od kwietnia 2006 do marca 2007) ponad 2 tysiące publikacji. Kampania jest realizowana pod honorowym patronatem Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.

Organizatorami kampanii "Szkoła bez przemocy" są Grupy Wydawnicze Polskapresse i Media Regionalne oraz Fundacja Grupy TP.

Dzienniki Polskapresse: Dziennik Zachodni, Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Express Ilustrowany, Gazeta Krakowska, Głos Wielkopolski, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska.

Dzienniki Mediów Regionalnych: Dziennik Wschodni, Echo Dnia, Gazeta Lubuska, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Głos Dziennik Pomorza, Kurier Poranny, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny - Gazeta Codzienna oraz Tygodnik Ostrołęcki.

od 7 lat
Wideo

Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Kampania "Szkoła bez przemocy" wygrała konkurs SABRE Awards 2007 - Wisła Nasze Miasto

Wróć na wisla.naszemiasto.pl Nasze Miasto