Rusza kampania promocyjna "Święto Polskiego Produktu". - Jest to już piąta edycja ogólnopolskiej kampanii - mówi Michał Zębik z Fundacji Dajesz Pracę PL, która organizuje akcję. - Celem kampanii jest skłanianie konsumentów do tego, aby podczas zakupów zwracali większą uwagę na polskie pochodzenie produktów.
O tym jak ważne jest wybieranie polskich produktów, Fundacja przypominać będzie w sklepach. Łącznie w kampanii będzie brać udział ponad 1300 sklepów. Aby ułatwić konsumentom wybór polskich towarów, organizatorzy akcji wyróżnili specjalnym znakiem: "Kupując polskie produkty - dajesz pracę" ponad 900 produktów. - Do akcji włącza się coraz więcej firm, współuczestniczą one w promowaniu idei Fundacji, czego najlepszym przykładem może być stworzony przez producenta okien - firmę Fakro serwis
www.inteligentnyportfel.plJednocześnie Fundacja wzmaga poszukiwania polskich producentów, których w 2008 r. zaprosi do stworzenia "Drużyny Polskiego Produktu" - kolekcji najwybitniejszych polskich marek - dodaje.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?