MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Kupuj, bo polskie

Mariusz Urbanke
Rusza kampania promocyjna "Święto Polskiego Produktu". - Jest to już piąta edycja ogólnopolskiej kampanii - mówi Michał Zębik z Fundacji Dajesz Pracę PL, która organizuje akcję.

Rusza kampania promocyjna "Święto Polskiego Produktu". - Jest to już piąta edycja ogólnopolskiej kampanii - mówi Michał Zębik z Fundacji Dajesz Pracę PL, która organizuje akcję. - Celem kampanii jest skłanianie konsumentów do tego, aby podczas zakupów zwracali większą uwagę na polskie pochodzenie produktów.

O tym jak ważne jest wybieranie polskich produktów, Fundacja przypominać będzie w sklepach. Łącznie w kampanii będzie brać udział ponad 1300 sklepów. Aby ułatwić konsumentom wybór polskich towarów, organizatorzy akcji wyróżnili specjalnym znakiem: "Kupując polskie produkty - dajesz pracę" ponad 900 produktów. - Do akcji włącza się coraz więcej firm, współuczestniczą one w promowaniu idei Fundacji, czego najlepszym przykładem może być stworzony przez producenta okien - firmę Fakro serwis

www.inteligentnyportfel.pl

Jednocześnie Fundacja wzmaga poszukiwania polskich producentów, których w 2008 r. zaprosi do stworzenia "Drużyny Polskiego Produktu" - kolekcji najwybitniejszych polskich marek - dodaje.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wisla.naszemiasto.pl Nasze Miasto