Pierwszemu na rynku polskim ubezpieczycielowi samochodowemu przez telefon - Link4 - przybywa potężna konkurencja. Chce przebić ofertę dotychczasową nowymi zniżkami i usługami. Zaczyna się wojna na polisy w systemie direct. Skutkiem ma być spadek cen i lepszy standard usług.
AXA, światowy lider w dziedzinie usług finansowych, poinformował, że w najbliższych dniach rozpoczyna w Polsce sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych w modelu direct (sprzedaży bezpośredniej przez telefon). Kierowcy będą mogli wybrać wariant ubezpieczenia zawierający elementy obowiązkowe oraz opcje dodatkowe, dostosowane do własnych preferencji i możliwości finansowych. Nowością na polskim rynku będzie możliwość opłacania składki w 12 ratach. Kolejny unikat - możliwość gromadzenia zniżek za bezszkodową jazdę przez drugiego kierowcę, który nie jest współwłaścicielem samochodu.
- Mamy nadzieję, że jakość naszej oferty przyczyni się do rozwoju standardów ubezpieczeń komunikacyjnych na polskim rynku, co w konsekwencji przełoży się na zadowolenie klientów - mówi Ryszard Bociong, dyrektor generalny polskiego oddziału AXA.
Firma gwarantuje, że będzie stosowała konkurencyjne ceny, ale będzie miała najwyższą dostępną powszechnie sumę ubezpieczenia NNW (od następstw nieszczęśliwych wypadków) na polskim rynku - do 250 tys. zł.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?