Aż 57 proc. Polaków uważa, że linie lotnicze postępują nieuczciwie podając w reklamach ceny biletów na poziomie kilku lub kilkunastu złotych - wynika z raportu On Board PR "Wojna cenowa przewoźników - co na to klient?" opracowanego w oparciu o badania opinii społecznej PBS DGA. - Reklama mówiąca o przelotach za kilka złotych to sposób na zdobycie zainteresowania, ale jednocześnie rozczarowanie klientów rzeczywistymi kosztami - mówi Iwona Kubicz z On Board PR. - Taka reklama może przynosić firmom fatalne skutki w dłuższej perspektywie. Można zakładać, że prawne ograniczenia w tym względzie planowane przez Parlament Europejski spotkają się w Polsce z ciepłym przyjęciem - dodaje.
Z raportu wynika też, że zdecydowana większość Polaków identyfikuje wiele różnic dzielących tradycyjne linie lotnicze od linii niskokosztowych. Wiemy na czym tani przewoźnicy oszczędzają. Sporo, bo aż 14 proc. ankietowanych jest zdania, że wyższe ceny biletów tradycyjnych przewoźników wynikają z ich chęci zysku.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?