Prace budowlane na 900-metrowym odcinku prowadzone były od listopada ub. roku przez firmę Mostostal Warszawa S.A. Inwestycja kosztowała 33,7 mln zł, a w jej ramach wykonano trzy rzędy żelbetowych pali zakotwionych na głębokości 18 m.
Pierwszy rząd wwiercono w poboczu jezdni tuż u podnóża skarpy, drugi w osi pasa rozdziału pomiędzy jezdniami, a trzeci w poboczu jezdni od strony rzeki. Wszystkie rzędy pali zostały połączone specjalnymi żebrami 4 metry poniżej poziomu jezdni. Na koniec, na tak przygotowanym korpusie drogowym wykonano warstwy drogowe i konstrukcję nawierzchni.
Kierowca ciężarówki dachował w przydrożnym rowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?